loading...
تهران پاتوق
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 118 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

هیچ کس یک آرزو ندارد جز من …

منی که تو را میخواهم

فقط تو

.

.

.

.

.

اگه تنها راه دیدنت تو خوابه دوست دارم همیشه تو رویا باشم

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

sms asheghaneh ziba & romantic

.

.

.

.

دوست داشتن من در کلمات نمیگنجد. دوستت دارم خیــــــــلی

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

sms asheghaneh ziba & romantic

.

.

.


عشق گذشت میخواهد

گذشت از همه چیز

نه گذشتن از معشوق

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

sms asheghaneh joke4u.ir romantic

.

.

.

 باشی بهارم نباشی پاییز تنهام بزاری زمستون

همیشه باش ای بهارم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

sms asheghaneh ziba & romantic

.

.

.

.

عشق بزگترین هنر و عاشق بزگترین هنرمند جهان است

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

sms asheghaneh ziba & romantic

.

.

.

.

سهم من شد تنهایی و نیستی

 تو لحظه های بی کسی و دلواپسی

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و رمانتیک

sms asheghaneh ziba & romantic

.

.

.

.

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تـو تکرار کنم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا ۹۳

.

.

.

.

در دیاری که تـو انجا باشی بودن انجا کافیست
ارزو های دگر اوج بی انصافیست

 .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه رمانتیک ۹۳

.

.

.

.

 کر شده ام به جز صدای تو صدایی نمیشنوم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    عملکرد وب سایت ما چطور بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 2,025
  • بازدید سال : 13,810
  • بازدید کلی : 420,548
  • کدهای اختصاصی